Santa Cruz - Bronson 2017 C_27.5_ S kit

צ'רלס ברונסון – הכוכב ההוליוודי המפורסם, היה אייקון הגבריות האמריקני הבלתי מעורער אי שם בשנות השבעים פאתי האייטי'ז. עם המוסטאש…הזיפים, הציגריה והמבט הקשוח שום מערבון לא היה באמת פרוע בלעדיו.

Santa Cruz, בלי להתכוון לכך…(ואולי דווקא עם כוונה) לא יכלו לעשות מחוות כבוד גדולה יותר
מזו כשקראו לדגם Bronson בשמו של הקשוח הנצחי…כזה שלא משנה איפה תזרקו אותו…ירגיש
בשטח, כל שטח…כמו בבית.

ה Bronson הם אופני ה Enduro / All Mountain אולטימטיביים לרוכבים שלא לגמרי מתחברים לגלגלי 29 ומתקשים להיפרד מחודוות הזריזות של גלגל ה 26…בתוספת מהירות ה 27.5.
עם  150 מ"מ מהלך מתלה אחורי VPP , זווית ראש 66 סופר מתונה ויציבות בירידות, צינור כיסא  74 מעלות המושיב את הרוכב בתנוחה סופר יעילה ומפרט מנצח…ה Bronson הם חווית AM המאפשרת לחובבי הז'אנר להינות מכל העולמות.

דגם ה Santa Cruz Bronson – מאפיינים עיקריים:
* שלדות קרבון C או CC
* גיאומטריה "זריזה"תמוכות שרשרת קצרות, זווית ראש מתונה יותר
ו Reach מרווח  = הרבה מקום לשפת גוף ותמרונים זריזים. יאללה באלאגן!
* מתלה VPP בעל 150 מ"מ מהלך
* משולש וציר אחורי בסטנדרט 148×12 Boost בעל מרווח בוץ נדיב
* ציר גלגל קדמי 15 מ"מ
* תאימות לגלגלי 27.5
* מרווח בקבוק מתאים לבולמים אחוריים בעלי מחסנית חיצונית Piggyback
* מיסבי מתלה בעלי איטום כפול – לאריכות ימים ועמידות גם בתנאים הקשים ביותר
* מכלול היגוי Headset אינטגרלי (IS41; IS52)
* תעלות פנימיות בשלדת הקרבון מבטיחות מעבר כבלים חלק ופשוט למעביר ההילוכים ומוט האוכף המתכוונן
* מיתקון אונברסלי למתחן שרשרת בסטנדרט ISCG-05
* ציר מרכזי בתצורת הברגה – פשוט, עמיד ולא מעורר בעיות אצל לקוחות…ומכונאים.
* משקל: במידה מדיום – כ 13.6 ק"ג.

אז מה היא בעצם טכנולוגית מתלה ה VPP ולמה הרוכבים אוהבים אותה!?

VPP – הינם ראשי תיבות של המונח Virtual Pivot Point נקודת ציר מתלה מדומה.

במרבית השיכוך הנהוגות באופני שיכוך מלא בשוק, עומסי דיווש גורמים לשרשרת להימתח ו"למשוך"
את המתלה לכיוון הקרקע ובכך "לסרס" את עבודת המתלה ולגרום לתופעת ה"בובינג" – נדנוד מתלה
לא רצוי. ולאובדן כח ויעילות דיווש.

על מנת להתמודד עם תופעת זו נדרשים בולמי זעזועים בעלי "פלטפורמה יציבה" בעלי מצבי ריסון בולם
או אפשרויות נעילת בולם מהכידון – אמצעים הפועלים כמנגנון ריסון לתנועתיות המתלה או למעשה…
"סירוסו" של השיכוך האקטיבי.
בטכנולוגית מתלה ה VPP אין בכך כל צורך. תנועת חוליות המתלה יחד עם עקומת התנועה של ציר הגלגלי האחורי מבטלות למעשה את כוחות הדחיסה של המתלה לכיוון הקרקע ומאפשרות למתלה לעבוד באופן טבעי, על הזמן, ובמיוחד לשמור על יעילות מעולה בעת דיווש.

תנועת המתלה האחורי בטכנולוגיית ה VPP – מונעת את הצורך בריסון בולמי הזעזועים ומאפשרת
לרוכב ליהנות מכל טווח תנועת הבולם, תוך מיצוי אורך מהלכו באופן אופטימלי.
מה הופך את מתלה ה VPP ומתלה סופר יעיל דיווש?
המרחק בין ציר הגלגל לציר המרכזי אינו משתנה.
מתח השרשרת אינו משתנה
הגלגל מתרומם בתנועה אנכית ו"מרחף" מעל המכשול -כולל מכשולי "שפה מרובעת" גדולים,
גיהוץ פשוט מושלם – בכל מהירות, ללא תחושת ההדיפה לאחור.

טכנולוגית ה VPP יעילה במיוחד ל"תפירת" צורת המתלה לייעוד האופניים. מיקום ותכנון צורת חוליות
המתלה ומיקומן – כך תכנון ה Bronson מאפשר למתלה לעבוד באופן בו קיים איזון בין רכות הבולם
בתחילת מהלך המתלה ובין קשיחותו לקראת סגירת המהלך באופן המבטיח גיהוץ קרקע מפנק בכל
תנאי הרכיבה מבלי לטרוק את הבולם בסוף מהלך המתלה.

תיכנון יעיל זה מאפשר לרוכבי ה Bronson ליהנות מתנועת מתלה יעילה גם בתנאי רכיבה
אגרסיביים ללא טריקת בולם בסוף מהלך המתלה.

לנוחותכם 2 עזרים לבחירת מידת האופנים המתאימה עבורכם:
1. טבלת הגיאמטריה של אופני SantaCruz Bronson 2017.
2. טבלת תאימות גובה רוכב/ת / מידת שלדה בהתאם להמלצות היצרן.



אנו ממליצים להיעזר בצוות החנות בו נרכשים האופניים על מנת להגיע להתאמת מיטבית
עבורכם ועבור סגנון הרכיבה שלכם.

.לנוחותכם מפרט דגם ה 2017 SantaCruz Bronson C 
עם גלגלי 27.5  ברמת מפרט  S

ההנאה מאופני שיכוך מלא גדולה הרבה יותר כשבולמי הזעזועים מכויילים כמו שצריך.
לנוחותכם – טבלת לחצי אויר ו Sag מומלצים בעבור בולם אחורי RockShox Monarch RT
באופני Santa Cruz Bronson 2017:

Santa Cruz לרכוב בסרט

לקבלת מידע נוסף אנא השאירו את הפרטים, ואנו נחזור אליכם בהקדם

שם מלא*

טלפון נייד*