cervelo - אופני כביש ספורט GC תחרותיים – שלדת R3

תגידו מה החלום שלכם וה Cervelo R3 יגשימו לכם אותו.
מהירות ? Check!
משקל מדהים Check!
נוחים? Check!  
מהירים?  Double check!!
ועכשיו קחו את החלום ותחברו אותו לחשמל !

שלדת ה CERVELO R3    היא שלדת תחרות מיקצוענית חלומית שגם רוכבים חובבים יכולים להגשים.
שם המשחק הם משקל, אווירודינמיות, ונוחות. ועם המערכת החשמלית זו מכונה מדוייקת עוד יותר – נוסף על היותם מהאופניים הקלים, המהירים והנוחים ביותר בארסנל טילי הכביש של מותג האיכות הקנדי.

ה R3 משלבים  גיאומטריה תחרותית קלאסית סופר קלה הכוללת צינורות בעלי פרופיל אווירודינמי אופטימלי בקוטר גדול המשלבים קשיחות מרבית והעברת כח סופר יעילה יחד עם מבנה ציר מרכזי BBRight היחודי – מטחנת וואטים שלא מתעייפת.

כמה יעילה?
מבנה הציר המרכזי BBRight קשיח יותר ב 8%  ממבנה ציר מרכזי רגיל.
פרופיל הצינורות בשיטת ה Squoval 3 tubing מוסיף עוד 7 וואטים של יעילות דיווש
חשוב להבין כי נתוני קשיחות רוכבים ביחד לצד נוחות ישיבה לאורך שעות הודות לצינור ראש גבוה יחסית בתצורת Tapered  1 1/8" to 1 3 המעניק יציבות כללית ופיזור זעזועים החלק הקדמי הנחסכים מגוף הרוכב במהלך הרכיבה בעוד מבנה תמוכות הכיסא הדקיקות במשולש האחורי עושה נעים בגב גם על האספלט המוזנח ביותר. ולא חסרים כאלה בלבאנט.

התאמת האופניים לרוכב גם היא קלה יותר ב R3.
בשונה משלדות יצרנים אחרים, בשלדת ה R3 – ככל שמידת השלדה גדלה כך גדלים גם ה Top tube וה Head tube בהתאמה.
עיצוב זה עושה לכם…חיים קלים בדרך למקם אתכם בתנוחת הרכיבה האופטימלית, הנוחה והיעילה ביותר עבורכם.

מערכת ההילוכים  ברמת Shimano Ultegra עושה לך חיים קלים ללא מאמץ, תוך העברת הילוכים  חלקה תחת כל עומס, פעולה מהירה ודיוק מדהים  – תכונות שתעריכו במיוחד ביציאה להתקפה, פתיחת פער או צמצומו ביציאה לרדיפה.

 צינור ההיגוי הקוני יוצר חוזק מבני אדיר בנקודת החיבור בין מזלג    הקרבון למוצא    התחתון של צינור ההיגוי. חוזק זה מתבטא ביציבות    תחת עומס משקל בעמידה, סיבובים ומהמורות בכביש.
הצורך בחיבור משקל נמוך לצד חוזק אדיר הוא אתגר קבוע בתכנון אופני קצה תחרותיים. ב cervelo R3 הכניסו מהנדסי החברה גם את מרכיב האווירודינמיות למשוואה על מנת להפוך את אופני התחרות הטובים ביותר גם לאופניים האווירודינמיים ביותר בקטגוריית מלכי המשקל הקל. שימוש בטכנולוגיית ה  Squoval 3 tubing מאפשר ליצורפרופילים שונים במקומות שונים באותם צינורות שלדה – עיצוב המקטין למינימום את גרר האוויר בזוויות ועומסים שונים, כך שהוואטים שלך מנוצלים טוב יותר – ליותר מהירות.
 חתכי שלדה משתנים בהתאמה לאורך ה Down Tube מאפשרים    שימוש בשני  בקבוקי  שתיה ללא פגיעה באווירודנמיות.
 פרופיל צינור הכיסא מותאם בשלמות לצללית הגלגל האחורי ומאפשר  תנועת אוויר ללא    הפרעה ומונע היווצרות מערבולות אוויר וגרר  אווירודינמי בין צינור הכיסא לגלגל האחורי
 הפלא הטכנולוגי הבולט באופניים, מושא חיקוי של יצרנים רבים, הינו  תמוכות הכיסא  הדקיקות באופן קיצוני ביחס לאופניים אווירודינמיים.  עיצוב זה ניחן בחוזק מבני רב במימד  הצידי המאפשר לו לעמוד    בעומסי דיווש ו  משקל אדירים – בעוד במימד האנכי משמש העיצוב  כקפיץ "עלה" המשכך  את מהמורות האספלט הישראלי המאתגר. נוח,  חזק, וחוסך משקל.
ה S3 מבינים כח, והרבה!  ה קראנק  52/36 semi-compact סופר קשיח  Rotor 3DF BB Right ממוקם בצומת צינורות BBright מעובה במיוחד –  העברת  100% כח לקסטת 11-25 – ישירות לגלגלים ותאימות רבה לרוב מדי ההספק הקיימים בשוק
מעברי הכבלים הפנימיים מתוכננים להתאמה מושלמת מראש עבור כל סוגי מערכות  ההילוכים המכאניות והחשמליות הקיימות בשוק, תכנון חכם זה מאפשר השחלת כבלים  קלה ופשוטה – עניין נוח ללקוח כמו גם למכונאי, וחוסך לא מעט זמן וכסף לרוכב.
מעבר הכבלים בתעלות שקועות תחת הציר המרכזי מונע מגע עם זיעה, שאריות משקאות  איזוטוניים, מי ים ונוזלים אחרים העלולים לגרום להידבקות, חיכוך ובלאי מהיר היוצרים  תחושת "עצלות" ואיטיות בהעברת ההילוכים. תופעה המתרחשת במיוחד אצלך טריאתלטים וספורטאי סבולת הנמצאים זמן ארוך על האופניים ברכיבות ממושכות ובזמן ההחלפה בין השחיה לרכיבה.
פרטים קטנים גדולים. תושבות ציר הגלגל האחורי (dropouts) עשויות מבנה חלול בעל דפנות קרבון דחוסות. מבנה סופר חזק החוסך משקל בהשוואה לתושבות מתכת ומוביל את כבל ההילוכים באופן חלק ומדויק אל מעביר ההילוכים האחורי ללא חשש עיוות וכיפוף.

 

מפרט טכני

שלדה
Monocoque Carbon
מזלג
Cervélo All-Carbon, Tapered R3 Fork

גיאומטריה

לקבלת מידע נוסף אנא השאירו את הפרטים, ואנו נחזור אליכם בהקדם

שם מלא*

טלפון נייד*